Klubben för dom som inte e speciella men bra ändå!!!!!


Hej!!!! STINA här!!! Nu börjar våran klubb ta form. Klubben för dom som inte är SPECIELLA MEN BRA ÄNDÅ!!!!!!
Kära moster PILLAN!!!! Du är så väldigt välkommen i KLUBBEN. Vi hade tänkt att du skulle bli tekniskt ansvarig. Kanske vi kan skaffa en egen blogg framöver. Vad tror du????

Välkommen säger vi även till GRETA HAVANÄS-PERSSON Kul att du ville vara med. Hmm!!!! Det här blir en bra klubb!!!!

Nästa medlem är HAVANNA HAVANÄS-PERSSON. Hon blir ansvarig för färg och form i klubben. Klubben för dom som inte är SPECIELLA MEN BRA ÄNDÅ!!!!!

Men vem är den här skönheten som vill vara med i våran klubb???? Jo men det är ju HIPPIE!!! Hippies matte Britta är ju hedersmedlem i fiendeklubben. Välkommen va roligt att du ville vara med!!!!

Det här kära medlemmar är Bitte, hon är ett riktigt rivjärn, det ser ni väl!!!!! Du är såå välkommen till våran klubb.

Det här är STINA ohh vilket vackert namn. Stina bor ihop med Britta, Hippie och Bitte och du är också välkommen. Vilken bra klubb det här kommer att bli. KLUBBEN FÖR DOM SOM INTE ÄR SPECIELLA MEN BRA ÄNDÅ!!!!!
Förbannande skitpudlar!!!! FÖRSVINN FRÅN MIN BLOGG!!!!! Ska ni värva medlemmar till eran klubb får ni FÖRBÖVELEN skaffa en egen blogg. FATTA!!!!! Det här e min blogg SNYGG-GÖTE med stora bokstäver. Haaa!!!



Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Kära vänner, jag tar tacksamt emot uppgiften att vara tekniskt ansvarig. Självklart ska ni ha en egen blogg, till VÅR KLUBB.



Och förlåt Göte, jag gillar dig skarpt, men vi tjejer behöver också komma fram, förstår du.

Puss allihop från Moster

2009-10-26 @ 14:33:00
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0