Nu får det vara nog!!!!!


Förbannade colliepys!!! Jädrans skitklubb!!! Skitklubben för enögda, nä nu får det vara nog. Nu tänker jag fixa en klubb för alla andra. Så det så!!!!

Vakna Helga!!! Du måste hjälpa mig. Vi ska starta en egen klubb. Klubben för alla andra. Alla som vill vara med. Alla dom som inte e speciella men bra endå!!!!!

Hmmm!!! Vilka ska vi fråga. Vilka kan vilja vara med i våran klubb?????

Glöm det!!!! Du har en egen klubb. Håll dig till den du!!!!! Ni som e speciella!!!!

Du och jag Helga. Men vilka fler?????

Jag sitter här och spanar efter medlemmar till våran klubb. TJOHOOO!!!! Vill ni vara med i våran klubb????
Stiiiiina!!! Kom igen nu!!!! Jag kan ju inte göra allt själv!!!! Det va ju du som hittade på det här med att vi skulle ha en egen klubb.

Sluta tjata Helga!!!! Jag ska hjälpa till. Jag funderar och medans jag funderar så tittar jag på TV. Det e så jädrans spännande snart får man veta. Veta vadåå???? Jamen alltså den som åker ut i fredagsfinalen av IDOL!!!!!!!!!
Nämen jisses vad trött jag e!!!!!!! Helga vi kan väl forsätta i morgon?????
Hej då bloggen!!!! Vi syns i morrn!!!!!!




Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Kära, kära, vackra och speciella PUDELFLICKOR, jag vill vara med i eran klubb. Kan jag få bli medlem nr.1. Och förresten har ni någon gudmatte. Jag anmäler mig till det också. Det här blir en bra klubb, det känner jag på mig. Vi hörs i morgon på bloggen, eller varför inte på Skype.

Puss på era vackra nosar.

2009-10-24 @ 23:10:26
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Greta

Hej kusiner, jag vill också vara med. Vi kanske ska ha en tjejklubb.

Kram

2009-10-24 @ 23:13:23
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Havanna

Men Hallå!!!!!!

Jag vill också vara med. Jag har ju nästan samma färg som er. Och tjej är jag också. Vi tjejer är bäst.

Kram kusiner

2009-10-24 @ 23:18:42
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Britta

Högst förtjusande Helga och Stina.

Eftersom jag nu blivit medlem i Snygg-Götes klubb så har det blivit ett attans gny på flickorna flickers - Hippie, Stina och Bitte undrar om dom får vara med i er klubb?? Snälla!!!

2009-10-25 @ 12:14:26
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Birk o Mio

Tjenixen snygg-pudlarna!

Vi är gärna med i eran klubb! Vi är ju också två och rätt lika varandra precis som ni :-). Får vår matte vara med också?

2009-10-25 @ 20:30:39
Polaren: Nilla

Det verkar bli en stor klubb, tjejer. Men vad säger Colliepysen?

2009-10-25 @ 21:59:25
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0