Busans härstammning :o)


Jag har ju undrat, va faan kommer hon i från denna däringa tok katten???? Nu vet jag, det kom ett brev med en bild. Nu vet jag.....

Hon kommer från en annan planet. Det här är en avlägsen släkting. Eller avlägsen och avlägsen. Jag tror tamefasen att det här är hennes pappa.

Kan hon vara marsian?? Eller marsipan???? Jag efterlyser information om denna varelse. Har någon mött något liknande. Maila mig. Tacksam för svar....

Har inte marsianer gröna ögon???? Eller är det kanske röda ögon. Ja inte vet jag!!!!

Ja visste det!!! Hon leker med en miniplanet. OHHH scary!!!!!

Ja visst faan har jag rätt!!!! Ett glödande klot från yttre rymden. Hjääälp!!!!!

Låt er inte luras av den här gulliga bilden. Den stämmer inte. Busan from HELL planerar nästa hittepå, ingen går säker i detta hus....

Hjääälp!!! Hon tänker förvandla mig till marsian!!!!! Matte jag vill forsätta att vara Snygg Göte låt henne inte göra så här mot mig.....

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Nilla

Vilken tur, eller är det det förresten, att vi fick veta var hon kommer ifrån. Nu blir man ju lite skrajsen att träffa henne igen. Hon kanske har ett rymdskepp parkerat i uthuset (har du kollat det) och rövar bort oss allihop. Verkligen läskigt. Bäst att vara på sin vakt, Göte.

Kram och klapp

2009-09-23 @ 19:24:48
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Britta

Göte-Pöte!

Ta´t lugnt! Nu har du sett för många science fiction-filmer igen!!!

Lilla Busan är inte "from hell" hon är "Busan som är snäll"!



Nu får du låta bli science fiction-filmerna fram till MH:t. Vi kan inte ha en Snygg-Göte som vrålar "ALIAN - TAKE COVER"! När Dumpe flyger upp :0)

Eller viskar till publiken "bah´lugn och stå still, den försvinner snart in i rymdskeppet" när haren drar iväg ;)



2009-09-24 @ 19:38:20
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin med prickarna

Hmmm... jaaa, faktum är att vi inte har en aning om vem som är pappa till Busan... Det där djuret på bilden var ju lite likt faktiskt... Kanske ska visa den för Busans mamma Bettan och se om hon känner igen varelsen...

2009-09-24 @ 21:40:46

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0