Dagens ordspråk:


Är inte "som man sår får man skörda"...

Mitt ordspråk kära vänner och beudrare är "Som man är får man frukt"

Vilken dag!! Så många fan, så många beundrare, jag blev nästan rörd.

Vilket par vi är  du och jag husse. Nu ser jag att du är ju också en blue merle. WOOW!!!

Läs och njut!!!

Hmm! Vad fan är det där?????

Vem e du???? Vad gör du på min blogg?????

Ah ha!!!!  Nu vet jag. Du e farsan Eros lilla gosedjur. By the way din matte älskar mig. Hon tycker att jag är lika snygg som farsan. Ha!!!

Jag e så snygg. Jag e så bra. Jag är världen bästa Göte.

Jag e så himla mycket värd varenda rosett. Så det så!!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Eros

Du är värd varenda rosett! Men bara så du vet det så är jag snyggast, jag, jag, jag!

Stor kram

Farsan med flock

2009-09-12 @ 19:42:30
URL: http://www.up.to/godolakis
Polaren: Elisabeth och Olle

Göte, vad kan man säga annat än Grattis till alla välförtjänta rosetter.

Hälsningar från oss på Fornborgen

2009-09-12 @ 22:08:42
URL: http://www.fornborgen.se
Polaren: Moster

Grattis Göte!!!!!!!!!!!

Puss på nosen från Moster Nattuggla

2009-09-13 @ 00:36:25
Polaren: Carro

Hurra, hurra!!vad du är duktig!KRAM

2009-09-13 @ 21:25:22
Polaren: Britta

Göte, Göte!!!

Hippie, Stina och Bitte gör vågen!!!

Och jag skickar en stor bamsekram!

Britta

2009-09-14 @ 10:12:17
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Malin med prickarna

Suveränt bra jobbat Göte! Men, hmmm, vad var egentligen resultatet - du förstår - jag kan ju ingenting om den där världen, och nån bra syn har jag inte heller så jag kan inte tolka siffrorna i kanten på din fina kritiklapp... Fast nu ser jag nog att det står certifikat på den blågula rosetten... Väldans många rosetter förresten... Det måste ju betyda att du var bäst... GRATTIS!

2009-09-14 @ 14:15:07

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0