Inte alltid på topp!!!!!


Faan va jag är laddad!!!! Ska bli kul med utställning..... Eller?????

Faaan!!! Vad vi är snygga. Det här måste ju sluta med succe!!!!

Ett rött band. Det måste betyda skitbraa!!!!

Ja, ja!! Jag får välan vara nöjd. Men jag hade fått smak på rosa ck rosetter. Men man kan inte alltid va på topp.
Domaren sa att jag var trång i bak. Jag var ju för faan pinknödig. TRÅNG!! Jag stod med benen i kors för bövelen.
Äch!! Jag är bara lite ledsen. Det går snart över. 
1:a i kv och 2:a i kk.


Kan ni se vad det här är???? Det är inte Jas Gripen!!!

Det är ju jag. Lilla colliepysen. Världens bästa Göte. Nu är jag glad i gen. Jag är en lycklig liten colliepojke.
Matte säger att jag inte är som alla andra. Jag är mycket speciell. Så det så!!!

Behöver jag säga något???? Nä!! Jag trodde väl inte det...

Va tycks??? Jag kan dricka vatten ur glas. Mycket speciell colliepys.

Jag gillar när husse tvättar bilen. Jag verkligen gillar högtryckstvätten. Jag är speciell...

Faan!!! Vad kul den här dagen blev. En speciell dag.

Jag säger som Britta. Jag är verkligen extra, extra allt. Det är jag det!!!!

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Elisabeth

Göte, du är bäst oavsett vilken färg det är på rosetterna. Och att enbart ha fått 1:a pris spetsat med flera CK och ett CERT under sin första utställningssäsong det går inte av för hackor det inte.

Kram på dig vår egen Snygg-Göte

Elisabeth och Olle

Fornborgens Kennel

2009-09-20 @ 19:34:44
URL: http://www.fornborgen.se
Polaren: Nilla

Älskade extra, extra allt-Göte, vilken tur att det blev en bra dag till slut. Och rött band Göte, det är tamejtusan riktigt bra.

Nu kan du börja nedräkningen, på lördag kommer jag med tjejerna. Och då vill moster ha en födelsedagspuss, bara så du vet det. Gamla moster fyller måååååånga år då.

Puss, puss.

2009-09-20 @ 20:47:05
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Polaren: Iris

Äh vad är en rosa rosett? du är så snygg tycker jag. Ska bli jättekul att träffas igen den 4 oktober brorsan.

Puss från syrran Iris

2009-09-20 @ 20:50:35
Polaren: Britta

Gull-Göte!

Dina resultat hittills i "springa-runt-i-ring-leken" är ju rent strålande, inte "hänga nos" nu.

Du vet Göte - man måste ha en liten fågel som sitter på ens axel....ja hrm axel....vi säger väl på huvudet då :0) och viskar lite försynt "du är dödlig". Nej Göte inte gå nu!!!!Menas inte bokstavligt utan bara en påminnelse om att man inte skall...ja...liksom...yvas för mycket.

Men i ditt fall förstår jag att det skulle vara svårt att lyssna på en liten fågel - du är ju trots allt allas vår SNYGG-GÖTE :0)

Ser fram emot att träffa dig 4 oktober.

2009-09-21 @ 08:22:37
URL: http://www.oxberget.se

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0