Träna, träna och träna!!!!!


Det här kallas för gruppträning och är ganska svårt för husse. Ni vet,  det här med att ha fler saker  på gång samtidigt. Inte fler bollar utan fler hundar....

Annars går det bra. Ni ser bra svans . Det ligger mycket träning bakom denna hängade svans. Ni skulle bara veta....

Två av mina älsklingar (jag har en del) Stina och Amira. Vilka sötnosar.

Hela coola träningsgänget.,,...

Och nu till den häringa tokiga katten. Ni kanske tycker att hon är söt???? Ja, ja men hon är inte riktigt klok!!!

Det här är ett av hennes favis ställe att sova på. Jag menar i....

Det här är väl ok... MEN!!!

Va faan e det här!!!! Jag skulle dricka vatten och vad hittar jag då???? Jo den lilla otäcka BUSAN i min vattenskål. OCH kära vänner det är vatten i skålen. Ja vad är det man säger.... Hon har inte alla hönsen hemma. Katter ska väl inte gilla att sova i vatten. BY THE WAY.... Hon har även badat i toaletten.

Till sist för den här bloggstunden. GRATTIS världen bästa matte på namnsdagen. Jag sjunger HULDA,HULDA,HULDA oh! HULDA...

Här har alla mina polare skrivit
Polaren: Carro

Hej, hej Göte, mon cour! Vilken exemplarisk svansföring, du kan du!Ses kanske på utflykt på fredag!Puss på nosen

2009-09-08 @ 16:41:20
Polaren: Malin med prickarna

Vad snygga ni är, du och dina flickor! Du har tränat både husse och pudlarna mycket väl!

Jag tar inget ansvar för den tokiga katten :-). MEN jag hade ju på känn att hon skulle passa in perfekt i familjen Börsum :-D...

Grattis grattis till Hulda!

2009-09-08 @ 17:41:53
Polaren: Elisabeth

Snyggt Göte, med den svansföringen och en fulltränad husse kan det inte gå annat än bra.

Hälsningar

Elisabeth

2009-09-08 @ 22:31:15
URL: http://www.fornborgen.se
Polaren: Greta

Ja du Göte, vilken slitig tillvaro du har. Träna lagom glad svans, träna husse, ta hand om alla dina tjejer. Och nu träna katt också. Det blir nog det tuffaste jobbet, hon verkar redan ha fått en del olater. Vet inte hur du ska gå tillväga med den träningen, tål att fundera på.

Puss på nosen från tjejerna i Väsby

2009-09-09 @ 09:52:40
URL: http://prinsessangreta.blogg.se/
Polaren: Britta

Göte, Göte!

Vilken utomordentligt "utställningsriktig"(läs:trist)svansföring du jobbat in - kanon! De få minuterna du är i ringen får du stå ut - sedan är det bara att sätta fart på gräddvispen igen :0)

Hälsar Britta med colliefröken Hippie och två små, av rasen västGÖTE fniss

2009-09-10 @ 08:39:40
URL: http://www.oxberget.se
Polaren: Sanna ,

gud vilken söt katt :3

2009-09-10 @ 09:09:07
URL: http://sannabrink.blogg.se/

Skriv du också:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0